esraklc_
Uzun zamandır kitaplığımda beklettiğime pişman olduğum bir kitap daha. Gerilimi, heyecanı tam kıvamındaydı. Polisiye gerilim tarzında ve gizemi muazzamdı. Yazarın anlatımını çok beğendim. Merakla hızlı ilerleyen ve bir çırpıda okunacak kitaplardandı. Kimin katil olduğunu biraz daha öğrenemeseydim kesin çatlardım. Tavsiyemdir. Benim yaptığım gibi siz de kenarda bekletiyorsanız, hemen öne çekin diyorum.