Der-Ya-Hu
Kaşif
Evet kurgu güzel, günümüzle ilintisi güzel, heyecan güzel ama meyve tam olgunlaşmamış. Kelimelerdeki "de-da"ların ayrımına özen gösterilmemiş, geçen diyaloglar basit kalmış... gibi bir kaç serzenişte bulunabiliriz! Ufuk hocanın önü açık inşAllah, telafiler olacaktır diğer kaleme aldıklarında..