BRN46
Mutlaka okunması gereken bir bilim kurgu klasiği. İki kardeş beraber yazdığından(Bölümleri ayrı ayrı yazmışlar) bazı bölümlerde tempo düşüyor, sıkıyor. Ama uzaylılar ile ilgili farklı bir yaklaşım, güzel bir kitap. Uzaylı yada uzaydan çok uzaylı ziyaretinin insan üzerindeki etkisi üzerine kurgulanmış.Aynı zamanda yazarların kendi döneminde de güzel bir sistem eleştirisi. Stalker hayranları mutlaka okumalı.