reis_adem
kitap, namazın hakkını vererek kılmak için yazılmış bir kitaplardan birisi.O konuda diyeceğim bi şey yok tutup hocamı da eleştiremem.Çünkü onun kadar bilgiye sahip değilim.Ama şunu biliyorum ki fatihanın sonundaki "sapıtanların ve gazaba uğrayanların yolundan değil" ayetini hristiyanlar ve yahudileri kastettiğini müfessirlerden öğrendim miktarda biliyorum.Ama hocamız bu konuda belli bir şey yok demiş,kimi kastettiği belli değil demiştir.Eğer bunu diyalog için demişse unutmayalım ki ALLAHIN ayetleri değiştirilmez.İyi günler.