sweetym
Yazardan okuduğum ilk kitap buydu ve kurgusuna hayran kaldım. Hissettirdiği gerilim ve merak harikaydı. Kitabı okurken bir an bile elimden bırakamadım. Sonu kesinlikle tahmin etmediğim şekilde bitti ve beni baya bir şaşırttı. Diğer kitaplarını da kesinlikle okuyacağım.