emespeyami
belki de tarihi en güzel anlatan romanların başındadır bu günbatımı adlı roman,öyle olması gerekir bence,bir aileyi anlatıyor roman,bazen aralarında çatışıyorlar,fikirleri uyuşmuyor,hepsi biryerlere ayrılıyor ama bazen elbirliği yapıyorlar,herşeye birlikte göğüs geriyorlar bu da onların herzaman başarısını sağlıyor çünkü onların aklında herzaman vatan öncelikli geliyor,bazen evlat acısı yaşıyorlar bazen çocuk sevgisi,bazen mutluluklar bazen kırgınlıklar,mim kemal öke beşyüz sayfaya birçok şeyi sığdırmış aslında,1900 lü yılların siyasi çekişmelerini,türk aile toplumunu ve daha okuyupta göreceğiniz nice şeyleri,mim kemal öke mükemmel bir roman çıkarmış ortaya,mutlaka ama mutlaka okumanızı tavsiye ederim,teşekkürler...