nilito
Öyle muhteşem, efsane diyebileceğim bir kitap değil ama rahat okunuyor. Sonu ortasından tahmin ediliyor mesela. Bazı olaylar adım adım işlenmeden bir anda ortaya çıkıyor. Zaten Avrupa polisiyesi biraz değişik oluyor. Sonu merakta bıraktığı için serini devamını da okuyacağım. Değişiklik yapmak isteyenler bu İsveç polisiyesini deneyebilirler.