arzuphl
Tesadüfen okuduğum bir kitaptı. İlk başta ön yargılı olmama rağmen çok etkilendim kızların dünyalarını, duygularını çok iyi aktarmış yazar ve okuyucuyu çekmeyi bilmiş. Emeğine sağlık...