satract06
Konusunu çok güzel bulmama rağmen kitabı bitiremedim. Bazı kitaplarda dilinden mi anlatım şeklinden mi bilmem okunması zor oluyor
bety
bety 16 Temmuz 2020
Kesinlikle çeviri çok kötü yapılmış,bu yüzden çok da içine giremeden okudum.Aslında iyi bir kitap