h.serap
yazarın ilk kitabı. Açıkçası böyle olmasını beklemiyordum değişik bir hayalgücü, kitapta geçen diyaloglara bakarsak pek bir aşk göremedim. Öldükten sonra rutin bir hayat bizi mi bekliyor.. Yani esrarengiz birşeyler göremedim ölüyorsun 10 sayfada ordaki genel yaşam sonra alışıyorsun. Tıpkı işe git eve gel gibi. Dünyanın değişik versiyonu. Ama yine de okunuyor çünkü her sayfada şimdi birşey olur beni şaşırtır diye bekliyorsun. Dili sade ve yalın olduğu için çabuk gidiyor kitap. Bunlara rağmen kötü diyemem kitap için. Bence okunabilir.