Nuray Ender
Mütercim Tercüman öğrencisiyim, öğretmenim aracılığı ile keşfettim, öneride bulunmuştu. 2 günde bitirdim. Bölüm öğrencilerinin mutlaka okuması gerekiyor diye düşünüyorum. Tabi ki bildiğimiz şeyler var ama hepsinin tek bir kitapta ortaya konulmuş olması çok güzel. Kitabı not alarak okudum, sonunda da yazarın bıraktığı diller ve çeviri üzerine kitap listesi var, ona da bakılmalı kesinlikle. Az ve öz bir şekilde mesleğin gerekliliklerini, sorumluluğunu, toplumdaki bakış açılarını ortaya koymuş.