didiş
Sevdiğim kitapları sevdiğim insanlara da okutmak gibi bir hastalığım vardır. Bu kitapta 20'li yaşlarda çok severek okuduğum hatta içerisinde richarda yazılan mektubu neredeyse ezberlediğim bir kitaptı. Herkesin bir öz eşinin olduğuna inanmama sebep olan kitaptı. Okumanızı tavsiye ederim