irfana61
Kitapkurdu
Başlangıçta çok sıkılarak okuduğum-ki bunun nedeni anlamakta zorlanmam vardı- ama sonrasında elimden düşüremediğim bir kitap. Yargu (Mahkeme) sırasında Türkmen, moğol ve selçuklular arasında cerayan eden konuşmalar , geçen olaylar ana temayı teşkil etmektedir. Ancak şunu söylemeliyimki farsça ve Türkmence kelimelerin sıkça raslanmasına rağmen belli bir süre sonra o kelimelere aşina olunuluyor. Hatta okuduktan sonra nicedür kullanmaya devam etmüşümdür... Kitap dolu günler dileğiyle...