ela_esi
Üstat
hayat çok çabuk geçiyor. hep başkaları için kendi vaktimizden kullanıyoruz sonra hayat bir tokat çarpıyor suratımıza ve uyanıyor ruhumuz. çok uzaklarda yitirdiğimiz umutlarımızı farklı coğrafyalarda aramaya başlıyoruz. sonra hayat bambaşka bir umut sunuyor bize ve mutluluğu tadıyoruz yine. yaşamın bir anında hepimizin kendi mücadelesi var aslında...