Ozlem Yilmaz
Yazarın Koğuş kitabını okuduktan sonra bunu da hemen aldım. Bu kitap da güzeldi. Gizem sonuna kadar devam etti ama Koğuş daha güzeldi bana göre. Tavsiye ederim.