Ozlem Yilmaz
Bu kitap gerçekten çok güzeldi. Akıcı bir dille hiç sıkılmadan okudum. Sayfaları nasıl çevirdiğimi bilemedim. 2. si çıkacakmış. Merakla devamını bekliyorum. Mutlaka okuyun.