esraklc_
Yazar, şu ana kadar okuduğum kitaplarının arasında ilk defa beni hayal kırıklığına uğrattı. Keşke bu kadar kalın kitap olsun diye uğraşmasaydı da yarısı kadar yazıp yine muhteşem dedirtseydi bana. Elimde süründü resmen. Ortalarda komple konudan koptum zaten. Kendini tekrar eden yerler, uzatılmış sayfalar beni kitaptan soğuttu. Konu evet çok güzeldi, ama dediğim gibi sayfa sayısı az olsaydı keşke. Ayrıca havada kalan yerer de vardı. Yine bir Sebastian Fitzek farkı demek çok isterdim. Her zamanki gibi beni çok şaşırttı demek isterdim, ama o da yoktu. Fitzek, ben bu kitabı senin yazdığına inanmak istemiyorum.