Emel Çakmak
taraf olmadan normal bir hikaye gibi okunabilirse evet güzel bir hayat başarı azim hüzün hikayesi olmuş. fakat verilen mesaj ( filistinlilere İsrail ile uyumlu olun,onların istediği şekilde yaşayın) hiç te uygun değil. kitabı birgğnde bitirdim ama sanırım tarafsız olamadığım için malesef sevmedim. herkes ahmet olamaz