Berrin GÜNDOĞDU
Kitapkurdu
Bence Richard Bach’ın en güzel kitabı. Richard BACH hayranlığım Mavi Tüy ile başladı ve diğer kitaplarıyla sürdü ama bu kitabıyla doruğa ulaştı diyebilirim. Biraz mistik, biraz romantik, biraz realitik değişik bir kitap. Mutlaka kendinizden veya kendinize birşeyler bulabileceğiniz bir kitap. Hele ki benim gibi hoşunuza giden yerleri çiziyor, aklınıza takılanlara soru işareti koyuyor veya açıkça soruyu soruyor hatta yazara laf atıyorsanız eliniz bayağı işleyecek demektir. Sevgi Şener kardeşimizin de dediği gibi; zevk meselesi, ben şiddetle tavsiye ediyorum..