öznurtnt
Bazı yerlerde 'o öyleyse bu nasıl olmuş' diye düşünerek anlamaya çalıştım çok başaramadım :) ille her şeyin mantıklı bir açıklaması olsun demiyorsanız, yarı gerçek yarı fantastik olsun diyorsanız güzel, ilgi çekici bir kitap. Severek okuyup bitirdim