ismail_atan
Muhteşem bir yapıt geldi geçti elimden. Gerçekle düş arasında bir terapi seansı. İnsadın derinden sarsan bir kurgu. Sebastian Fitzek'in okuduğum ilk yapıtı; ama beni büyüledi resmen. Rüyalara ve yaşanan düşsel yaşama dair pek çok ayrıntı sezdirilmeden öyle güzel işlenmiş ki gerçekten türünün en güzel örnekleri arasında. Okunması gereken bir yapıt.