Deniz_Kabuğu
romantik duygusal hoş bir kitap ama sürükleyici değil. okurken yoruyor. her ne kadar günümüze uyarlanan diziyi izlemesemde karakterlerden dolayı romandan farklı olduğunu düşünüyorum. acının pişmanlıkların ve kaybetmişliklerin, 2. bir şansın anlatıldığı güzel bir roman.tavsiye ederim.