Rising_all
Iyiydi. Basi biraz karmasik gibiydi yada bana oyle geldi, bilmiyorum ancak sonradan toparladi. Guzel ve akici bir kitap ama en iyi Sadik Yemni kitaplari arasinda yer almaz. Yine de tavsiyedir.