ozgun41
ne denir ki!<br />muhteşem bir yalçın küçük klasiği daha.<br />eğer türkiye siyasetini ve medyasını daha iyi anlamak istiyorsanız okuyun.bu adam insanda bağımlılık yapıyor.ayrıca konular çok ağır olmasına rağmen dili herkesin anlayacağı kadar sade bir dille yazılmış.