incipyn
Bilge
Okuduğum ilk Fitzek kitabıydı ve çok beğendim. Psikolojik Gerilim türünde favori yazarlarımdan biri oldu. Kurgusu, olay akışı, karakterlerin analizi her şey çok güzel işlenmiştir. Sadece bazı noktalarda olayların daha detaylandırılmasını isterdim onun haricinde muhteşemdi. Tavsiye ederim mutlaka okuyun.