karşı komşu
Kitapkurdu
sonu ne olacak diye nasıl bitecek diye okudum. distopya olarak yazmış. çok kelime cambazligina kaçmış bu kadarının fazla olduğunu düşünüyorum. Günümüz cinsel ahlakını, hatta cinsel yobazligi anlatmaya çalışmış