Cigdem Yuksel
kitabin konusu guzeldi..yarim kalan ask yasanilanlar hepsi konu olarak iyiydi ama eksik olan en onemli sey o duyguyu veremeyisiydi..hissettirmedi icime islemedi benim..hissedemedigim icinde uzun bi surede okudum ..duragandi duygudan yoksundu acikcasi...sanirim seri bir kitap ve yarim kaldi sonu..ally nin hayatindan devam edecek diye dusundum bitirirken...