pelin bilgin
ben diğer yorumlarda yer alan duyguyu hissedemedim. kitabı yarım bıraktım. aradan biraz zaman geçince yeniden okumayı denemeyi düşünüyorum. belki o zaman kitaba karşı düşüncelerim değişir.