mim7
Mary'nin hayatı nedeniyle kitap başından sonuna kadar kendi kuyruğunu kovalıyor.Ayrıca yazar, çok fazla tekrara düşmmüş, öyleki Bess'in ağzından yazdıkları bazen kopyala-yapıştır gibi.Ama yazarın en mükemmel yönü, karakterleri çok iyi yansıtması.Öyleki, tek bir karakteri suçlayamıyorsunuz, herkesin kötü ve iyi yanını çok iyi tasvir etmiş.