aydan.nur
Kitapkurdu
Kitabı sipariş ederken kafamda birçok soru işareti vardı. Şu an ise iyi ki aldım diyorum. En son bu yazarın kitabını 7 yıl önce okumuştum. Üslubunu çok özlemişim. Bence çok başarılı bir kurgu ve başarılı bir dil. Kesinlikle tavsiye ederim.