dxtubb
Kitapkurdu
Açıkçası beni tatmin etmedi. Kapağında gerilim yazıyor ama gerilim duygusunun yanından bile geçemedim. Bir şeyler eksik gibiydi. Aşırı durgun ilerledi, genelde böyle kitaplar sonunda patlıyor diye sabrettim ama sonunda da bir şeyler hissedemedim. Katilin kim olduğunu öğrendiğimde bile şaşırıp o heyecanı yaşayamadım. Büyük ihtimalle yazarın yazım tarzından kaynaklı bir durum. O kadar büyük heveslerle başladım ama ne yazık ki umduğum gibi olmadı.