212045
bügüne kadar okuduğum en güzel tarihi romanlardan bir tanesi gerçekten okuyun tarihi sevmiyorsanız seveceksiniz seviyorsanız kitab tekrar sizi büyüleyecek .roman ama gerçeklerin romanı kemal bey gerçekten çok güzel bir roman yazarak edebi kimliği ile de ustalığını göstermiş.tavsiye ederim.memnun kalacaksınız.