nurayy.
Kitapkurdu
Irkçılık ile ilgili bir kitap. 2 olumsuz eleştiri yapacağım .Birincisi kapak tasarımı neden bu .çünkü kitap da çizilen karakterler kapaktakilere hiç benzemiyor. birde hayal gücünü baltalıyor. ikicisi kitap sürekli inişli çıkışlı oldu benim için. tam güzel gidiyor derken kitap duranlaşıp beni konudan dışarı atıyor. sürekli kitap da koptum. yarım bırakmayı bile düşündüm. merak unsuru hiç yoktu. diğer sayfada acaba nolucak demedim. ve sonu beni tatmin etmedi.