armoniaa
16.yüzyıl İngilteresine çok açıklayıcı ve etkileyeci bir dille değinmiş.Bir solukta okunabilecek bir kitap olmakla birlikte Kitapta sürekli aynı kişiler üzerinde ilerlemesi ve sürekli belli konu üzerinde durulması biraz 'şöyle olsaydı daha iyi olurdu' diye düşünmeden edemiyor insan.<br />Elizabeth'in kıskanç ve acımasız oluşu Mary açısından kötü sonuçlar doğuruyor.<br />Serinin diğer kitaplarını çok fazla takip edemesemde 16.yy İngilteresini merakla okutuyor