svtpdgn
Zannederim bu seride olmasa çokda okunacak bir kitap olmamış.Diğerlerinin akışından etkilenip okumaya başlıyorsunuz fakat sonuna kadar aynı rutinde ve hiç heyecansız gidiyor.Zorlanarak okuduğum bir kitaptı