tülince
Ben bu seriyi soluksuz okudum.Hepsi birbirinden güzeldi ama öteki kraliçe için aynı şeyi söyleyemiyorum.Okurken sıkıldım.Yinede serinin takipçisiyseniz kesinlikle okumalısınız.yazarın anlatımı yine cok güzel sadece konu ilerlemiyor aynı kişilerden aynı konular anlatılıyor gibi geldi bana....