bilal
bizim yazarların değinmediği konulara bile değinmiş..belki de okuduklarım arasında en iyisi.şiddetle tavsiye ederim..bir çok yeni bilgi var..liderlik ve komutanlık vasıflarına tarafsız bir bakış açısı..eksik var fazlası yok..