gheusedai
Sevgiyi çok çeşitli şekillerde somutlaştırıp anlatan yürek ısıtan bir kitap olmuş. resimleri de güzel çizilmiş.. Kızım 2,5-3 yaşlarında çok sevdi, kitabın sonunda öpüşüp koklaşıyoruz