Desi.
Çok güzel bir kitaptı.Çok eğlenceli okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.Gerçekten çok beğendim.Okumayanlara ve bu tarzda kitap severlere tavsiye edebileceğim bir kitap.