Bibliyoman Adam
Schopenhauer her zamanki gibi muhteşem bir eser ortaya koymuş. Ben çok beğendim. Kitabın bazı yerleri Kadınlar ve kızların zoruna gidebilir fakat yapacak bir şey yok adam gayet haklı. Bayanlar biraz merhametsiz evet. Hepsi değil fakat tespitler çok doğru.