Nermin Demir
bu kitabı bulunduğum yerdeki kitapçıda aradım bulamadım bide isminin ilahi ahlak olmasından da kaynaklanıyor ama yazar neden kitaba bu ismi verdiğini, makul bir biçimde açıklamış ve bu açıdan bakıldığında yerinde bir isim olmuş giriş kısmındaki bilgilendirici kısımlarda yerinde ve gerekli esmaul husnaya klasik yorumlandırmalardan uzak farklı bir bakış acısı gazali farkıyla okunmalı derim