kübra doğan
Hayal kırıklığına uğradım.Ciddi manada felsefi ve psikolojik bir kitap olmasını bekliyordum ama çok fazla argo ve rahatsız edici muhabbetler olduğundan hiç hoşlanmadım.16 Ülkede satılması ve çok tutulması ilgimi çekmişti ve kitaptan çok büyük şeyler bekliyordum.Ama aldığım ve okuduğum için pişmanım ki her kitabın insana bişey katabileceğine inananlardanımdır..