KorfezLee
basit bir kitap. özellikle üzerinde yazılı olan "yalnız okumayın" ibaresi dikkatimi çektiği üzere almıştım. Fakat hiç de insanı ürperten bir bölüme rastlamadım. Yine de yüksek hayal gücü ile yazılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bol zamanı olanların okumasını tavsiye ederim.