manofletterss
Yazara yakışan bir başkaldırı, dünyayı usta ama bir o kadar da öz bir dille karşılamış.. Acımasız eleştiriler yaparak aslında acınmaması gereken bir varlık olduğunu da hissettirmemiş değil.. tavsiyeye değer..