Enise Beyza
Farklı bir yaşam,uzakta dağların arasında.1980'lere kadar suyun,elektriğin,teknolojinin ulaşmadığı bir memleket.Namu böyle bir diyardan çıkmış çocukluğunu ve gençliğini yazmış.
Gerçek bir hayat hikayesi.Bence çok ilginçti.Evlilik yok,kadınlar kız ve erkek çocuklarıyla beraber kalıyorlar,çocukların babası da annelerinin evlerinde.Çocuklarına ve ailesine karşı sorumluluk yüklenmiyor.Evdeki nüfusun artması kadının köydeki itibarını da yüceltiyor.Miras anadan kızına geçiyor.Bu yaşam tarzı onlara göre çok basit.Daha sonraları evlilik yasalaştırılıyor ve alışmaya çalışıyorlar.
O insanın hayatını okumak, sahip olduklarımın kıymetini anlamak açısından güzeldi.