ayse.tug
Ben de mürekkep dünyayı okurken kelimenin tadını sanki dilimde hissettim. Hayal gücü o kadar geniş bir kitapki zihnimde bütün olayları canlandırabildim. Bir ara sanki insanların kitabın içine girebildiklerine gerçek dünyada da inamaya başlamıştım bir sürü ciddi romandan sonra zihnimi aydınlatmama yardımcı oldu. Ben mürekkep Yürek'i okumadım ama bunu okurken çok keyif aldım hatta Farid'i gerçekten Toz Parmak'ın oğlu bile sanmaya başlamıştım hele kitabın sonunda Farid için ölmesi bu düşüncelerimi biraz daha kuvvetlendirmişti ama biraz düşününce oğlu olmamış bir insanın kendisi seven birine bağlanması kadar doğal bir şey yok gibi.