azucar
Kitapkurdu
Son zamanlarda okuyup beğenmediğim nadir kitaplardan çünkü yazarı tanımıyorsam genelde yorumlara bakıp alırım kitabı.Şimdiye kadar iyi kötü beğenmiştim ancak bu kitapta birincisi her öykü demir yolunda geçiyordu ve bu beni sıktı ikincisi de hepsi birbirine benziyordu.Sıradan öykülerdi.Tavsiye etmiyorum.