NESLİHAN SİRAZ
Merhaba; yazar bayılırım tüm kitaplarını bir soluk "Çöl Çiçeği" nin bir özelliği var sonunda "birinci bölümün sonu" diye bitiyor ve içinizden bu da nerden çıktı diyorsunuz bu yayınevinden mi kaynaklanıyor pek anlam veremedim. Zaten Sedikan serisi birinci kitaptan başlamadı yarım yamalak yayınlandı ve insan da okuma isteğini azalttı. Çöl Çiçeğinin devam ne zaman yayınlanır bilinmez çünkü yayınevleri 6 ay yada 1 sene sonra yazarın diğer kitaplarını çıkararak okuma zevki bırakmıyorlar bence diğer kitabı bekleyin. Ben öbürü çıkınca tamamlanan seriyi okuycam.Bakalım ne zaman çıkar (?) (?) Okumaya devam Sevgiyle kalın.