adoser
224 sayfayı bir çırpıda okudum.aslında ben fazla hoşlanmam aşk romanlarında yanlışlıkta olsa isim benzerliğide olsa almış bulundum 224 sayfadan ne anladın diye sorsalar kadının gücünün hayatta yenemeyeceği zorluk aşamayacağı engelin olmadığını bir kez daha gördüm ve tabi ki aşk hangi devirde hangi mekanda olursa olsun hep aynı duygu olduğuna bir kez daha şahitlik ETTİM.