rıta
İngiltere Tarihini çok güzel anlatan bu serinin bütün kitaplarını okudum.Hepsi de çok güzel ve akıcıydı .Bu yüzden çok çabuk okunabiliyor.Yanlız ÖTEKİ KRALİÇE diğerlerinden daha farklı bir şekilde yazılmış.3 kadının yaşamları arasında gidip geliniyor.Diğerleri kadar sürükleyici olmasada sıkılmadan okunabiliyor.Tarih sevenlere, Philippa Gregory nin bu serisini mutlaka okumalarını tavsiye ederim.